vrijdag 3 augustus 2012

Reactie van RTV Nijmegen1:

In reactie op mijn email naar RTV Nijmegen1 van 2 augustus jl kreeg ik vandaag het volgende fijne bericht van ze als antwoord:


"Beste Pepé,

Bedankt voor je reactie. Op het ogenblik hebben we alleen het Nijmegen1Nieuws waarin we aandacht aan de stilteruimte kunnen besteden.
We zouden bijvoorbeeld een wandeling langs enkele stille plekken door de stad kunnen maken, waarbij je kunt aangeven of je deze geschikt vind als stilteruimte.
Mocht jezelf er een andere invulling aangeven, dan horen wij dat graag.

vriendelijke groet,

Gabriëlla [..]

ps. Omdat overleggen via de e-mail een beetje omslachtig is en je op dit moment telefoonloos bent, kun je ook eens binnen lopen op de redactie om erover met ons te praten."


Binnenkort wandel ik zeker binnen voor een babbel over de stilte (:



pepé: lettermenger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten